Medlemskab/Facilitetskort

Velkommen

Alle der benytter klubben skal være medlem af VRCL.

Indmeldelse i klubben via mail til klubbens formand.

Du kan kun starte stævner hvis du er aktiv medlem.

Hvad koster det at være medlem.

Juniorer (til og med det år du fylder 18 år)  kr. 200

Senior kr. 400

Passiv kr. 200

Pris for aktive seniorer kr. 400

Kontingentet betales for et år ad gangen.

Facilitetskort for Medlemmer

Dagskort 50 kr.

Månedskort 350 kr.

1/1 år 1900 kr.

vælger man at købe  1/2 års kort  gældende  fra 1/10- 31/3 koster det 1300 kr. eller

1/4 - 30/9 koster det 1300 kr.

Facilitetskortet                                                       er personligt og dækker rytteren

Facilitetskort for Ikke medlemmer

Dagskort 100 kr.

Månedskort 375 kr.

Facilitetskortet                                                        er personligt og dækker rytteren

Hvis Du/I ønsker noget at ovenstående

Kontakt :

Telefon 25114692(formand) : Hanne

E-mail:                        hertmann@godmail.dk

Hvis Hanne ikke svarer med det samme kan du bare betale. Læs mere herunder.

VRCL's Bankkonto:                                                  Reg nr 0570 konto nr 5730002477

Mobilepay : 732266

Ingen adgang til faciliteterne før betaling er modtaget

Husk !                                                                            Anfør dit navn og adresse og email. når du betaler noget til os.

Skriv også om det er medlemsskab eller Facilitetskort osv. !

Hvis Du/I ønsker info. om opstaldning på VRCL. Kontakt formand Hanne.

Ønsker du at booke det store ridehus til dressur undervisning kontakt :  Diana            Tlf. 30263186

Angående bookning af undervisningstider i det store ridehus, kan man se de ledige tider på Facebook under “Udvalgte”, og “Tider med egen underviser”.Efter følgende skriver man til Diana på Messenger eller sms for at booke en tid.

Der er mulighed at booke tider af ½ times varighed, med egen underviser.

Mandag : Kl. 11.00. - 21.00.

Onsdag : Kl. 11.00. - 20.00.

Torsdag : Kl. 11.00. - 20.00.

Fredag : Kl. 11.00. - 20.00.

Så er Du/I sikker på at der ikke er andre der undervisser i det tidsrum.

Springning : Der mulighed for springundervisning  om tirsdagen.

Kontakt Diana på tlf

Tlf. 30263186

Om mere info.

Løsspringning kan kun foregå Søndage i det lille ridehus  fra kl. 12.00. til 16.00.

RIDEHUSENE/Grusbanen
Kan benyttes af alle ryttere med gyldigt facilitetskort.

Tirsdag er det store ridehus reserveret/lukket til vores privatspringundervisning                                  fra  kl.14.00. –  21.00.

Der vil være åbent for alle, også når der foregår anden undervisning – med mindre andet er oplyst. Det er dog naturligt, at man tager hensyn til ryttere, der får undervisning.

Om lørdagen må medlemmerne springe i det store ridehus i tidsrummet                              kl. 12.00. - 18.00.

Det er ikke muligt at booke tid med egen underviser i det tidsrum, i det store ridehus.

Undtaget er når klubben afholder diverse arrangementer (Stævner, kurser, etc.)

Al ridning sker i overensstemmelse med Dansk Ride Forbunds anvisninger om sikkerhed. Ved al ridning skal ryttere uanset alder bære godkendt ridehjelm og ved springning skal ryttere under 18 år tillige bære sikkerhedsvest, hvilket generelt anbefales.

Der ordnes indimellem baner med traktor.

Da det er en frivillig der ikke får noget for hjælpen, bedes alle vise hensyn og flytte træningen udendørs eller til det lille ridehus.